چرا سازمان لیگ تورنمنت آسیایی را برگزار نمی‌کند؟

خبرورزشی دوشنبه 01 تیر 1405 - 16:12
مدیران سازمان لیگ هنوز برای برگزاری تورنمنت سه جانبه نامه‌ای به باشگاه‌ها نزدند.

بعد از تصمیم مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبنی بر نیمه‌تمام اعلام شدن لیگ برتر، سهمیه‌های آسیایی هم دستخوش تغییر شد و استقلال و تراکتور به عنوان نمایندگان ایران راهی لیگ نخبگان آسیا شدند. همچنین اعلام شد در صورتی که اعتراض گل‌گهر در کمیته استیناف رد شود، تکلیف سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از طریق یک تورنمنت سه‌جانبه میان پرسپولیس، گل‌گهر سیرجان و چادرملو اردکان مشخص خواهد شد.

با این حال، وضعیت برگزاری این رقابت‌ها همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پرسپولیس مدت‌هاست تمرینات خود را از سر گرفته و چادرملو هم طی روزهای اخیر استارت آماده‌سازی‌اش را زده اما در سیرجان هنوز خبری از شروع تمرینات گل‌گهر نیست و حتی گفته می‌شود مدیران این باشگاه تمایلی به حضور در این تورنمنت ندارند.

نکته عجیب‌تر اینکه با وجود مصوبه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، هنوز نامه رسمی برگزاری این مسابقات از سوی سازمان لیگ به باشگاه‌ها ابلاغ نشده است؛ موضوعی که برنامه‌ریزی تیم‌ها را با مشکل مواجه کرده و ابهامات زیادی را به وجود آورده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان سازمان لیگ معتقدند تا زمانی که رأی نهایی کمیته استیناف درباره پرونده گل‌گهر صادر نشود، امکان ابلاغ رسمی زمان و نحوه برگزاری این تورنمنت وجود ندارد. همین مسئله باعث شده سرنوشت آخرین سهمیه آسیایی فوتبال ایران همچنان نامشخص باقی بماند و سه باشگاه در انتظار تصمیم نهایی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال باشند.

بیشتر بخوانید: توافق پرسپولیس با اسکوچیچ/ زمان تصمیم نهایی برای جانشینی اوسمار مشخص شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.