رفیعی: در لیگ برتر صددرصد شانس قهرمانی داشتیم/ پرسپولیس لیاقت حضور در آسیا را دارد

خبرورزشی دوشنبه 01 تیر 1405 - 17:13
امیررضا رفیعی از لیاقت پرسپولیس برای حضور در آسیا گفت و تأکید کرد تصمیم نهایی درباره آینده‌اش به باشگاه بستگی دارد.

امیررضا رفیعی درباره احتمال برگزاری تورنمنت سه جانبه میان تیم‌های فوتبال پرسپولیس، گل‌گهر سیرجان و چادرملوی اردکان برای انتخاب سومین نماینده ایران در مسابقات آسیایی اظهار داشت: در لیگ برتر صد درصد شانس قهرمانی داشتیم. در سال‌های گذشته هم چند بار پیش آمد که صدرنشین لیگ نبودیم، اما در نهایت به مقام قهرمانی رسیدیم.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: پرسپولیس با توجه به سابقه روشنی که در فوتبال ایران و آسیا از خود بر جای گذاشته، لیاقت حضور در فصل آینده مسابقات آسیایی را دارد. موضع باشگاه هم از ابتدا این بود که همه چیز در زمین فوتبال مشخص شود. امیدوارم در نهایت بتوانیم شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.
دروازه‌بان پرسپولیس در مورد وضعیت قراردادش با این باشگاه و پیشنهادهایی که دریافت کرده، به تسنیم گفت: یک فصل دیگر از قراردادم با پرسپولیس باقی مانده و سهمیه بزرگسالان تیم محسوب نمی‌شوم. دو یا سه پیشنهاد دریافت کرده‌ام. البته پرسپولیس مانند خانواده من است و جدایی از این تیم قطعاً برای من دشوار خواهد بود. با این حال دوست دارم اگر در پرسپولیس بمانم، در فصل آینده به من فرصت بازی برسد.

«آیا با حضور پیام نیازمند شانس حضور درون دروازه پرسپولیس را داری؟»، رفیعی در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: من در گذشته با عملکردم نشان دادم که دروازه‌بان ضعیفی نیستم و حتی رکورد هم ثبت کردم. واقعیت این است که دوست ندارم با محرومیت یا محدودیت یک بازیکن به میدان بروم و امیدوارم عملکرد فنی من بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در پرسپولیس باید فضای رقابتی وجود داشته باشد، عنوان کرد: نیازمند از لحاظ فنی و شخصیتی یک دروازه‌بان بسیار خوب به شمار می‌رود و ما رابطه خوبی با یکدیگر داریم. وقتی فضای رقابتی وجود داشته باشد، عملکرد بازیکنان هم بهتر می‌شود. اگر در یک تیم دروازه‌بان شماره یک باشم و عملکرد ضعیفی از خودم به نمایش بگذارم، به هیچ عنوان ناراحت نمی‌شوم که به دروازه‌بان دیگری بازی برسد. من در تمرینات عملکرد بسیار خوبی دارم و دوست دارم که فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کنم.

سنگربان پرسپولیس در مورد اخباری که پیرامون حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت این تیم به گوش رسیده، اظهار داشت: من هم این خبرها را از طریق رسانه‌ها متوجه شدم و اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارم. من بازیکن هستم و طبیعتاً باید تابع تصمیم باشگاه باشم.

بیشتر بخوانید: احتمالات درباره برکناری اوسمار افزایش پیدا کرد/ مخاطب پیام پرشائبه سرمربی برزیلی پرسپولیس کیست؟ +عکس

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.