حضور اولین تیم در لیگ کشتی قطعی شد

ورزش سه دوشنبه 01 تیر 1405 - 15:37
تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر کشتی فرنگی سال 1405 به نمایندگی از شهر ایذه خوزستان حاضر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، نشستی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده نایب‌رئیس فدراسیون کشتی، فرشاد ابراهیم‌پور نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی و امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.در این جلسه، پیرامون ظرفیت‌های بالای کشتی در شهرستان ایذه و لزوم حمایت از نخبگان این منطقه بحث و تبادل نظر شد. یکی از محورهای اصلی این نشست، بررسی چگونگی تیم‌داری دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی با نام و عنوان شهرستان ایذه بود تا ضمن معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های این منطقه، بستری مناسب برای حضور استعدادهای درخشان ایذه در سطح اول کشتی کشور فراهم شود.

در نهایت مقرر شد شهرستان ایذه خوزستان به عنوان یکی از مهدهای کشتی فرنگی ایران در سال جدید میزبان تیم دانشگاه آزاد اسلامی باشد و دانشگاهی ها از این شهر در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور پیدا کنند.

لیگ برتر کشتی در حالی از شهریورماه استارت خواهد خورد که حالا دانشگاه آزاد به عنوان اولین تیم حضور خود را در این رویداد قطعی کرده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.