عنایتی نقش زیادی در این موفقیت دارد/ استقلال به نساجی لیگ برتری خوشامد گفت

ورزش سه دوشنبه 01 تیر 1405 - 17:10
رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در پیامی، صعود نساجی مازندران به لیگ برتر را تبریک گفت و از رضا عنایتی، سرمربی این تیم، تمجید کرد.

به گزارش"ورزش سه"، علی تاجرنیا، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال، با انتشار پیامی صعود نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال ایران را تبریک گفت.

تاجرنیا در پیام خود خطاب به رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی، این صعود را شایسته، مقتدرانه و افتخارآفرین توصیف کرد و آن را به مدیران، اعضای کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک گفت.

او در بخشی از این پیام، به نقش هواداران نساجی در این موفقیت اشاره کرد و نوشت که این صعود حاصل ماه‌ها تلاش، همدلی، صبوری و حمایت مجموعه‌ای بوده که در روزهای سخت نیز تیم محبوب خود را تنها نگذاشت.

رئیس هیئت‌مدیره استقلال همچنین از رضا عنایتی، سرمربی نساجی، نام برد و صعود این تیم را به او تبریک گفت. تاجرنیا، عنایتی را یکی از سرمایه‌های ارزشمند فوتبال ایران و از اعضای خانواده بزرگ استقلال دانست و تأکید کرد که او نقش مهمی در این بازگشت شیرین و امیدبخش داشته است.

تاجرنیا بازگشت نساجی به لیگ برتر را خبری خوش برای فوتبال ایران دانست و عنوان کرد که حضور این تیم ریشه‌دار و مردمی، می‌تواند به جذابیت رقابت‌های لیگ برتر اضافه کند و شور فوتبال را بار دیگر به ورزشگاه‌های مازندران بازگرداند.

او در پایان نیز برای نساجی در فصل آینده آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد روابط دوستانه و دیرینه میان استقلال و نساجی مازندران همچنان مستحکم و صمیمانه باقی بماند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.