به گزارش ورزش سه، دارن بیزلی، سرمربی تیم ملی نیوزیلند، پس از شکست ۳ بر ۱ مقابل مصر در دومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، از عملکرد تیمش در نیمه دوم انتقاد کرد و این نتیجه را ناامیدکننده دانست.
او گفت: «این اتفاق واقعاً ناامیدکننده است. در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم، یک گل زیبا زدیم، موقعیتهای زیادی ساختیم و احساس میکردیم کنترل مسابقه را در اختیار داریم. تقریباً هیچ خطری هم روی دروازه ما ایجاد نشد.» بازیلی افزود که در بین دو نیمه درباره نکات قابل بهبود صحبت کرده بودند اما تیمش نتوانست در نیمه دوم همان ریتم و کیفیت بازی را حفظ کند.
نیوزیلند با گل فین سورمن در دقیقه ۱۵ پیش افتاد اما مصر پس از استراحت بین دو نیمه متحول شد. مصطفی عبدالرئوف (زیکو) گل تساوی را به ثمر رساند و سپس محمد صلاح و محمود حسن تریزیگه کامبک مصر را کامل کردند.
سرمربی نیوزیلند در این باره گفت: «مصر در نیمه دوم با شدت بیشتری بازی کرد و سطحش را بالا برد. آنها نیمه دوم خوبی داشتند، اما از اینکه در نهایت بازنده شدیم ناراحت هستیم. میتوانست این ما باشیم که در پایان جشن میگرفتیم.»
بیزلی همچنین به تمجید از محمد صلاح پرداخت و گفت: «آنها بازیکنان باکیفیت زیادی دارند. صلاح گلی را زد که انگار ده سال است آن را از او میبینیم؛ حرکت به داخل محوطه و ضربه با پای چپ. با این حال فکر میکنم در بیشتر دقایق مسابقه مقابل بازیکنی مثل او خوب دفاع کردیم.»