هیئت مذاکره‌کننده ایرانی زوریخ را ترک کرد/ گفت‌و‌گو‌های فنی و کارشناسی ادامه دارد

خبرگزاری میزان دوشنبه 01 تیر 1405 - 12:31
هیئت مذاکره‌کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» پس از حدود ۱۸ ساعت گفت‌و‌گو‌های فشرده با میانجیگران قطری و پاکستانی و یک نشست چهارجانبه با طرف آمریکایی، فرودگاه زوریخ را ترک کرد.
خبرگزاری میزان -

هیئت مذاکره کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» که عصر شنبه راهی سوئیس شده بود، دقایقی قبل فرودگاه زوریخ را ترک کرد.

هیئت کشورمان در مذاکراتی فشرده و پیوسته که از صبح یکشنبه آغاز شده و تا نیمه شب دوشنبه قریب به ۱۸ ساعت ادامه داشت، در نشست‌های دو و چندجانبه با میانجیگران قطری و پاکستانی و نیز در یک نشست ۸۰ دقیقه‌ای چهارجانبه با طرف آمریکایی، اجرای تعهدات آمریکا در تفاهم اسلام آباد را مطالبه کرد.

در پایان این گفت‌و‌گو‌ها یک بیانیه از سوی میانجیگران پاکستانی و قطری منتشر شد.

همچنین گفت‌و‌گو‌های فنی و کارشناسی با حضور تیم ایرانی به ریاست کاظم غریب آبادی معاون وزیرخارجه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.