اسماعیل بقائی، سخنگوی هیئت مذاکرهکننده جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال فرارو راجع به ادامه روند مذاکرات برای اجرای مفاد یادداشت تفاهم خاتمه جنگ اخیر، تصریح کرد: مذاکرات در سطح کارشناسی برای پیگیری اجرای مفاد یادداشت تفاهم، بر مبنای بند ۱۲ سند، با مدیریت کاظم غریب ابادی معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه ادامه خواهد یافت.
به گزارش فرارو، این مذاکرات از دیروز به صورت چهارجانبه با میانجیگری قطر و پاکستان در سطح روسای هیاتهای نمایندگی ایران و آمریکا و دو کشور میانجی در اقامتگاه بورگناشتوک در ارتفاعات مشرف به دریاچه لوسرن آغاز شد و تا ساعت ۲ بامداد دوشنبه ادامه داشت.
هیئت نمایندگی ایران صبح امروز سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد.