بقائی: مذاکرات کارشناسی با هدایت غریب‌آبادی ادامه خواهد یافت

فرارو دوشنبه 01 تیر 1405 - 12:34
سخنگوی هیئت مذاکره‌کننده از تداوم مذاکرات چهارجانبه خبر داد.

اسماعیل بقائی، سخنگوی هیئت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال فرارو راجع به ادامه روند مذاکرات برای اجرای مفاد یادداشت تفاهم خاتمه جنگ اخیر، تصریح کرد: مذاکرات در سطح کارشناسی برای پیگیری اجرای مفاد یادداشت تفاهم، بر مبنای بند ۱۲ سند، با مدیریت کاظم غریب ابادی معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ادامه خواهد یافت. 

به گزارش فرارو، این مذاکرات از دیروز به صورت چهارجانبه با میانجی‌گری قطر و پاکستان در سطح روسای هیات‌های نمایندگی ایران و آمریکا و دو کشور میانجی در اقامتگاه بورگن‌اشتوک در ارتفاعات مشرف به دریاچه لوسرن آغاز شد و تا ساعت ۲ بامداد دوشنبه ادامه داشت. 

هیئت نمایندگی ایران صبح امروز سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.