به گزارش مشرق، احسان صالحی فعال رسانه در توئیتر نوشت:
خودتحقیرهایی که توی جام قبلی برد ۲-۱ عربستان از آرژانتین را توی سر خودمان میزدند و محمدبن سلمان شده بود قبله و الگوی توسعهشان، نظریه جدید برای باخت ۴-۰ امشب عربستان از اسپانیا ندارند؟ درباره تساوی ایران - بلژیک چه؟
ماشاءالله به غیرت و همت بچههای ایران از لحظه سرود تا آخر بازی.

*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.







