قالیباف و عراقچی سوئیس را ترک کردند

نامه نیوز دوشنبه 01 تیر 1405 - 11:07
هیئت ایرانی محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هیئت ایرانی پس از حدود 18 ساعت گفت‌وگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هیئت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود 18 ساعت گفت‌وگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.

هیأت ایرانی در جریان این مذاکرات در نشست‌های دوجانبه و چهارجانبه با حضور هیأت آمریکا و میانجی‌گران پاکستانی و قطری شرکت و مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره روند اجرای یادداشت تفاهم و شرایط ورود به مذاکرات توافق نهایی مطرح کرد.

قطر و پاکستان پس از پایان رایزنی‌ها با صدور بیانیه‌ای مشترک، از توافق طرف‌ها بر سر نقشه‌راه 60 روزه، تشکیل کمیته عالی و آغاز کارگروه‌های فنی خبر دادند. بر اساس این بیانیه، گفت‌وگوهای فنی تا پایان هفته در بورگن‌اشتوک ادامه خواهد یافت.


 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.