عبور ۲ کشتی کره جنوبی از تنگه هرمز

افکار نیوز دوشنبه 01 تیر 1405 - 10:56
وزارت اقیانوس‌ها و شیلات کره جنوبی امروز -دوشنبه- اعلام کرد که دو کشتی کره جنوبی پس از توافق آمریکا و ایران با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند.

 وزارت اقیانوس‌ها و شیلات کره جنوبی امروز -دوشنبه- اعلام کرد که دو کشتی کره جنوبی پس از توافق آمریکا و ایران با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند.

خبرگزاری یونهاپ گزارش داد که این اولین باری است که کشتی‌های کره جنوبی از زمان توافق با موفقیت از تنگه هرمز عبور می‌کنند.

سئول اعلام کرد که این دو کشتی که توسط شرکت‌های کشتیرانی کره جنوبی اداره می‌شوند، در تنگه هرمز منتظر بوده‌اند و به طور عادی در حال حرکت بوده‌اند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.