طارمی: می‌توانستیم بهتر بازی کنیم/ جهانبخش: قدرت‌مان را نشان دادیم

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 01 تیر 1405 - 10:21
کاپیتان‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با سایت «فیفا» به تساوی مقابل بلژیک واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، درباره تساوی صفر - صفر تیم ملی مقابل بلژیک در مرحله گروهی جام جهانی 2026 گفت: بعد از اخراج بازیکن بلژیک به‌خاطر ذهنیت و تجربه‌ای که داشتیم، می‌توانستیم خیلی بهتر بازی کنیم. به همین خاطر می‌گویم که بازی را باختیم!

وی در مورد تقابل با مصر در دور پایانی مرحله گروهی و اهمیت این مسابقه برای صعود شاگردان امیر قلعه‌نویی به دور حذفی جام جهانی عنوان کرد: مطمئناً تلاش می‌کنیم به مرحله حذفی برسیم. دو امتیاز کسب کردیم و هنوز یک بازی باقی مانده است. باید ببینیم چه اتفاقی در آینده می‌افتد.

مهاجم باتجربه تیم ملی درباره درخشش چشمگیر علیرضا بیرانوند در دیدار با بلژیک اظهار داشت: دروازه‌بان ما سومین جام جهانی خودش را تجربه می‌کند. اولین بازی برای همه بازیکنان دشوار است و بیرانوند مقابل نیوزیلند کمی عصبی بود، اما این بازی راحت‌تر بود بازی کرد. او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به‌خاطر این امتیاز از او قدردانی می‌کنیم.

همچنین علیرضا جهانبخش، دیگر بازیکن باتجربه تیم ملی کشورمان در گفت‌وگو با سایت فیفا از عملکرد بیرانوند تمجید کرد و گفت: بازیکنان فعلی تیم ملی به مدت 12 سال کنار هم بوده‌اند و همه ما می‌دانیم علی چقدر خوب است. او بارها برای ما مهم بوده و دیدار با بلژیک هم یکی از زمان‌هایی بود که می‌توانستیم به او تکیه کنیم.

وی با بیان اینکه بیرانوند عملکردی فوق‌العاده مقابل بلژیک به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: برای او واقعاً خوشحال هستم. تیم ایران مقابل بلژیک نشان داد که چه قدرتی دارد و امیدوارم نتیجه خوبی در آخرین بازی بگیریم. ما می‌خواستیم روحیه تیمی خوبی از خودمان نشان بدهیم و عملکرد خوبی در نیمه اول داشتیم.

کاپیتان دوم تیم ملی ایران با اشاره به اشتیاق شاگردان قلعه‌نویی برای غلبه بر بلژیک پس از اخراج «ناتان اِنگوی» اظهار داشت: پس از اینکه یک بازیکن بلژیک اخراج شد، برای کسب پیروزی تلاش کردیم. سه فرصت خیلی خوب داشتیم و از یک موقعیت استفاده کردیم که به‌صورت میلیمتری آفساید اعلام شد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.