هفتمین جلسه وبیناری مجلس با وزیر صمت

خبرگزاری تسنیم شنبه 30 خرداد 1405 - 12:06
عضو هیات رئیسه مجلس از برگزاری هفتمین جلسه وبیناری غیرعلنی مجلس با حضور وزیر صمت خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از جلسه وبیناری مجلس با سید محمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

وی درباره جلسه وبیناری مجلس گفت: فردا هفتمین جلسه وبیناری مجلس با حضور سید محمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره محور این جلسه با وزیر صمت، بیان کرد: موضوع این جلسه، پیرامون راهکارهای افزایش تاب‌آوری صنایع کشور و پایداری زنجیره تولید و بررسی روند بازسازی واحدهای تولیدی آسیب دیده از جنگ است.

سلیمی گفت: البته بنده به‌همراه چند تن از نمایندگان پیگیر برگزاری جلسات علنی مجلس به روال قبل یعنی غیروبیناری هستیم که ممکن است جلسه این هفته به‌صورت متفاوتی برگزار شود.

بنابراین گزارش، تاکنون شش جلسه غیرعلنی و وبیناری مجلس با حضور غلامرضا نوری وزیر کشاورزی، احمد میدری وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت و درمان، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی، محسن پاک‌نژاد وزیر نفت، حسین سیمایی صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش تشکیل شده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.