عضو طالبان موبایل هوشمند خود را شکست

فرارو جمعه 29 خرداد 1405 - 20:52
پس از صدور فرمان هبت‌الله آخندزاده مبنی بر ممانعت استفاده از تلفن هوشمند از سوی اعضای طالبان، شماری از اعضای این گروه به شکستاندن تلفن‌های هوشمند رو آورده‌اند.

 در روزهای گذشته کارزاری در میان اعضای طالبان به راه افتاده است که در آن گوشی‌های هوشمند خود را برای تطبیق دستور هبت‌الله آخندزاده می‌شکنند و برای فیلم گرفتن این صحنه از گوشی هوشمند دیگری کمک می‌گیرند.

به گزارش فرارو، اعضای طالبان سپس این فیلم‌ها را از طریق گوشی هوشمند در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

در این ویدیو، یک عضو استخبارات طالبان در بدخشان موسوم به «شیخ معروف» گوشی خود را شکسته و ویدیوی آنرا در شبکه‌های اجتماعی ارسال کرده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.