تنگه هرمز بسته شد؟

فرارو جمعه 29 خرداد 1405 - 18:05
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران تدابیر لازم را برای اطمینان از تردد ایمن کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز اتخاذ کرده.

صبح امروز برخی رسانه‌ها اعلام کردند که تنگه هرمز مجددا بسته شده است. با این حال اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد که ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر بسته‌شدن تنگه هرمز را بی‌اساس است.

به گزارش فرارو، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: «نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وفق یادداشت تفاهم خاتمه جنگ مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ تدابیر لازم را برای اطمینان از تردد ایمن کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز اتخاذ نموده‌اند و کشتیرانی در این مسیر در حال انجام است.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.