پایگاه‌های آمریکا در بحرین، کویت و اردن زیر آتش ایران

خبرآنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 07:11
منابع محلی بامداد چهارشنبه از فعال‌شدن آژیرهای هشدار در بحرین و اردن، در پی حمله هوایی به این کشور خبر دادند.

به گزارش خبرآنلاین، منابع محلی بامداد چهارشنبه از فعال‌شدن آژیرهای هشدار در بحرین، در پی حمله هوایی به این کشور خبر دادند.

به روایت فارس، بر اساس گزارش‌ها، موشک‌های مهاجم وارد آسمان بحرین شده و سامانه‌های پدافندی نیز برای رهگیری آنها فعال شده‌اند.

رسانه‌های عربی می‌گویند که پایگاه محل استقرار نظامیان آمریکایی در بحرین هدف حملات پهپادی و موشکی قرار گرفته است.

گفته می‌شود که مقر ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین مورد اصابت قرار گرفته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که انفجارهای متعدد در بحرین همچنان ادامه دارد.

همزمان منابع محلی گزارش دادند که انفجارهایی کویت را لرزاند اما آژیرهای هشدار فعال نشدند.

 گفته می‌شود پایگاه نظامیان آمریکایی در منطقه «الجهراء» در کویت هدف حمله قرار گرفته است.

 دقایقی بعد رسانه‌های عربی نوشتند که موشک‌های شلیک‌شده توسط ایران، پایگاه‌های «الازرق» و «موفق السلطی» محل استقرار نظامیان آمریکا در اردن را هدف قرار داده است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.