هشدار عراقچی: اگر می‌خواهید در امان باشید بهتر است منطقه را ترک کنید

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 02:12
عباس عراقچی تأکید کرد که نیروهای مسلح ایران هیچ حمله یا تهدیدی را بی پاسخ نخواهد گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید عباس عراقچی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به تجاوز هوایی بامداد امروز آمریکا در جنوب ایران نوشت: با وجود شکست در میدان نبرد، ایالات متحده یک بار دیگر تصمیم گرفت عزم ما را آزمایش کند.

او افزود: نیروهای مسلح قدرتمند ما هیچ حمله یا تهدیدی را بی پاسخ نمی گذارند، اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید.

عراقچجی تأکید کرد: تاریخ خلیج فارس در مورد سرنوشت شوم بیگانگان متجاوز داستان‌های زیادی دارد. هرمز در آب‌های بین‌المللی قرار ندارد، بلکه میان ایران و عمان مشترک است و هزاران مایل از سواحل ایالات متحده فاصله دارد. مرزهای دریایی کاملاً روشن و بدون ابهام هستند.

انتهای پیام

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.