نتانیاهو: ممکن است مجبور باشیم به تنهایی با ایران بجنگیم / زامیر: هر توافقی از نظر ما بد است

خبرآنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 22:38
یک شبکه تلویزیونی اسرائیلی در گزارشی اختصاصی مدعی شد که نخست‌وزیر اسرائیل در جلسه کابینه هشدار داده‌است که امکان دارد مجبور شود به تنهایی و بدون پشتیبانی آمریکا به جنگ با ایران ادامه دهد.

به گزارش خبرآنلاین، آمیئل یرحی، خبرنگار i24 در گزارشی اختصاصی نوشت در جلسه کابینه دیشب اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل گفت: «ممکن است به وضعیتی برسیم که مجبور شویم به تنهایی در برابر ایرانی‌ها مقابله کنیم، بدون حمایت از سوی ایالات متحده، با تمام هزینه‌های مرتبط با آن، از جمله تسلیحات و انزوای جهانی. ما نمی‌خواهیم به آن نقطه برسیم، اما می‌دانیم که می‌توانیم به آنجا برسیم.»

رئیس ستاد کل زامیر در مورد توافق در حال شکل‌گیری هشدار داد: «آن‌طور که ما اکنون می‌بینیم - تقریباً هر توافقی، توافق بدی است.»

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.