گزارش رسانه صهیونیستی درباره نقش نفوذی‌های موساد در جنگ علیه ایران

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 13:25
یک رسانه صهیونیستی، نقش عوامل نفوذی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) در جنگ علیه ایران را برجسته ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در گزارشی با عنوان: «ارتش پنهان موساد در ایران: غیرنظامیانی که در اسرائیل آموزش دیدند ضربه آغازین را وارد کردند»، نوشت: در عملیات «شیر خیزان»، موساد از شبکه‌ای از عوامل ایرانی استفاده کرده که در اسرائیل آموزش دیده بودند و پس از بازگشت به ایران، به زندگی عادی خود ادامه داده و در لحظه عملیات فعال شده‌اند.

این رسانه صهیونیستی از ایجاد واحدهای جدید برای عملیات سایبری، فناوری و جنگ روانی در موساد خبر داد و نوشت: هدف این واحدهای جدید، افزایش توان موساد برای اجرای هم‌زمان عملیات در چند جبهه و استفاده گسترده‌تر از عوامل غیرایرانی و بومی در کشورهای هدف عنوان شده است.

یدیعوت آحارانوت در عین حال از وجود اختلاف میان موساد و ارتش رژیم اشغالگر درباره هماهنگی عملیات‌ها و اولویت‌های راهبردی در برابر ایران و حزب‌الله لبنان خبر داد.

به گزارش مهر، پیش از جنگ رژیم صهیونیستی و فعال شدن عناصر موساد، دستگاه امنیتی ایران، بسیاری از عوامل آنرا دستگیر کرد و بازداشت بقیه عناصر این شبکه تروریستی ادامه دارد. تاکنون تعدادی از این عناصر خائن به دار مجازات آویخته شده اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.