مترو و اتوبوس از فردا پولی شد

مشرق نیوز سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 13:11
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: از فردا وضعیت پرداخت بلیت‌های مترو و اتوبوس به روال سابق برمی‌گردد.

به گزارش مشرق، علیرضا نادعلی در حاشیه جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این جلسه، اظهار کرد: طرح‌های یک فوریت الزام شهرداری تهران جهت حفظ بناهای یادمان جنگ و کلیه بناهای تاریخی آسیب دیده و یک فوریت اصلاح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران به تصویب رسید و برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شد.

وی ادامه داد: طرح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را ۱۰ نفر از اعضای شورا به ریاست شورا تقدیم کردند و امروز با ۱۳ رأی به تصویب رسید؛ تا زمانی که وضعیت این طرح مشخص شود تمدید رایگان ماندن مترو و اتوبوس اتفاق نمیافتد.

سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: بر این اساس از فردا وضعیت پرداخت بلیت‌های مترو و اتوبوس به روال سابق برمی‌گردد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.