اجتماع یوم العباس فردا سه شنبه از ساعت ۱۴ ظهر از مقابل مسجد حسینیه اعظم زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم(ع) این شهر برگزار می شود.
کاوه حقیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان، از کاهش ساعت فعالیت ادارههای این استان دو ساعت زودتر در روز سه شنبه، دوم تیر همزمان با برگزاری اجتماع عظیم حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: این تصمیم با هدف فراهم کردن زمینه حضور کارکنان دستگاههای اجرایی و عموم مردم در آیین باشکوه عزاداری دسته حسینیه اعظم زنجان اتخاذ شده است.
به گزارش تسنیم، اجتماع یوم العباس فردا سه شنبه از ساعت ۱۴ ظهر از مقابل مسجد حسینیه اعظم زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم(ع) این شهر برگزار می شود.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.