طبق پیگیریها امروز دوشنبه اول تیرماه پیامرسان داخلی ایتا از ساعاتی پیش قطع شده و امکان مشاهده آن توسط کاربران وجود ندارد.
به گزارش فرارو، این شبکه اجتماعی داخلی مدام در حال اتصال میباشد.
به گفته یکی از مدیران این شبکه به زودی این پیام رسان در دسترس قرار میگیرد و کاربران میتوانند از آن استفاده نمایند.
پیرو اطلاعرسانی قبلی، به دلیل عملیات نگهداری و ارتقای زیرساختهای تأمین برق در مرکز داده، ارتباط کاربران از بامداد امروز قطع شد. متأسفانه عملیات در مرکز داده چند ساعت بیش از زمان اعلامشده به طول انجامید.
تلاش تیمهای فنی ایتا برای راهاندازی مجدد سرویسها بدون وقفه ادامه دارد و انشاءالله در کوتاهترین زمان ممکن ارتباط کاربران برقرار خواهد شد. بابت این تأخیر صمیمانه از کاربران عزیز عذرخواهی میکنیم.