ایتا از دسترس خارج شد

عصر ایران دوشنبه 01 تیر 1405 - 14:26
به گفته یکی از مدیران این شبکه به زودی این پیام رسان در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند از آن استفاده نمایند. 

طبق پیگیری‌ها امروز دوشنبه اول تیرماه پیامرسان داخلی ایتا از ساعاتی پیش قطع شده و امکان مشاهده آن توسط کاربران وجود ندارد. 

به گزارش فرارو، این شبکه اجتماعی داخلی مدام در حال اتصال می‌باشد. 

به گفته یکی از مدیران این شبکه به زودی این پیام رسان در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند از آن استفاده نمایند. 

اطلاعیه

پیرو اطلاع‌رسانی قبلی، به دلیل عملیات نگهداری و ارتقای زیرساخت‌های تأمین برق در مرکز داده، ارتباط کاربران از بامداد امروز قطع شد. متأسفانه عملیات در مرکز داده چند ساعت بیش از زمان اعلام‌شده به طول انجامید. 

تلاش تیم‌های فنی ایتا برای راه‌اندازی مجدد سرویس‌ها بدون وقفه ادامه دارد و ان‌شاء‌الله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارتباط کاربران برقرار خواهد شد. بابت این تأخیر صمیمانه از کاربران عزیز عذرخواهی می‌کنیم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.