نقشه جدید اسرائیل در جنگ احتمالی علیه ایران

عصر ایران شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 11:06
-اسرائیل پیامی به واشنگتن منتقل کرده مبنی بر اینکه از سرگیری نبرد باید شامل نابودی زیرساخت‌های انرژی ایران باشد.

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل گزارش داد که - منابع اسرائیلی فاش کرده‌اند تل‌آویو با وجود نگرانی از نتیجه مذاکرات ایران و آمریکا، با ارسال پیام‌های مستقیم به واشنگتن در تلاش است آمریکا را به بازگشت به جنگ علیه ایران ترغیب کند؛ اما ترامپ خواهان کاهش تنش است.

به گزارش جماران، این منبع خبری شب گذشته نیز چند ادعا در این باره مطرح کرده بود: 

-اسرائیل پیامی به واشنگتن منتقل کرده مبنی بر اینکه از سرگیری نبرد باید شامل نابودی زیرساخت‌های انرژی ایران باشد.

-نابودی زیرساخت‌های انرژی ایران تنها ظرف ۲۴ ساعت امکان‌پذیر است.

-نابودی زیرساخت‌های انرژی ایران، این کشور را مجبور می‌کند از موضع ضعف وارد مذاکرات شود.

-اسرائیل در تلاش است تا به واشنگتن القا کند که نابودی زیرساخت‌های انرژی ایران تنها راه پیش رو است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.