بازگشایی اینترنت بین‌الملل برای دانشگاه‌ها

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:57
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بازگشایی اینترنت بین‌الملل برای دانشگاه‌ها، خبر داد.

ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اعلام کرد: به دلیل شرایط جنگی، دسترسی‌ها به‌طور کامل بسته شده بود، اما وزارت علوم درخواست بازگشایی اینترنت برای دانشگاه‌ها را مطرح کرد و در نتیجه، اکنون برای بخش قابل توجهی از استادان، دسترسی اینترنت بین‌الملل برقرار شده است.

واحدی گفت: برای دانشگاه‌ها نیز تعدادی ip اینترنت بین‌الملل فعال شده است تا دانشجویان، محققان و پژوهشگران در داخل دانشگاه بتوانند به این خدمات دسترسی داشته باشند.

وی افزود: به محض اینکه فضا روشن‌تر و شرایط با ثبات‌تر شود، برای بازگشت به آموزش حضوری برنامه‌ریزی خواهیم کرد، اما تا اطلاع ثانوی امتحانات پایان ترم مجازی است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.