تصادف مرگبار در اتوبان تهران–ساوه

خبرآنلاین شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 18:41
در بامداد امروز (چهارشنبه) برخورد شدید دو خودروی سنگین در اتوبان تهران–ساوه محدوده رباط‌کریم، یک کشته و خسارات سنگین بر جای گذاشت.

به گزارش خبرآنلاین  حمید رزاقی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رباط‌کریم با اعلام این خبر گفت: «ساعت ۳ بامداد، گزارش تصادف دو دستگاه خودروی سنگین و واژگونی یکی از آن‌ها به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه عملیاتی به محل اعزام شدند.»

به گفته رزاقی، آتش‌نشانان پس از حضور در محل، عملیات ایمن‌سازی و بازگشایی مسیر را انجام دادند اما متأسفانه یکی از سرنشینان در این حادثه جان خود را از دست داد.

رزاقی افزود: «برخورد شدید موجب وارد آمدن خسارات سنگین به هر دو خودرو شد.»

گفتنی است اتوبان تهران–ساوه از مسیرهای پرتردد و حادثه‌خیز استان تهران به‌شمار می‌رود و کارشناسان بارها نسبت به نبود استانداردهای ایمنی کافی و ضعف در علائم هشداردهنده در این محور هشدار داده‌اند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.