۴ کشته و مصدوم بر اثر واژگونی پژو در قم

خبرگزاری مهر شنبه 14 فروردین 1400 - 22:43
قم- سخنگوی اورژانس قم گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در محور اراک به قم در پنج کیلومتری امامزاده شاه جمال یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فراهانی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فوت یک نفر بر اثر واژگونی یک خودرو گفت: ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه شنبه به علت واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در محور اراک به قم در پنج کیلومتری امامزاده شاه جمال یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این سانحه خانمی حدود ۳۵ ساله بر اثر شدت جراحات در دم جان باخت و سه مصدوم حادثه که وضعیت مساعدی نداشتند پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه با ۲ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

سخنگوی اورژانس قم همچنین به تصادف عصر شنبه یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین با ۲ عابر پیاده در بلوار کشاورز اشاره کرد و افزود: چهار مصدوم این حادثه با سه دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: کودک همراه خانم عابر پیاده وضعیت چندان مساعدی ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.