۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و اتمام بیمارستان اشنویه اختصاص یافت

خبرگزاری مهر سه شنبه 10 فروردین 1400 - 13:19
ارومیه - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشنویه گفت: ۵۰ میلیارد ریال برای اتمام و توسعه بیمارستان جدید ۶۴ تختخوابی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین زرزا در این زمینه با بیان اینکه طبق قول مساعد معاون درمان وزیر بهداشت، این طرح تا خرداد امسال به بهره برداری می‌رسد، افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع و با زیربنای شش هزار و ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه در حال احداث بوده و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای احداث آن ۳۶۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: در سفر معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و بازدید از این طرح و تخصیص اعتبار با برنامه‌ریزی های صورت گرفته امیدواریم خرداد ماه جاری این بیمارستان به بهره برداری برسد.

زرزا گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های جراحی، زنان و زایمان، اورژانس، دیالیز، سی سی یو، آی سی یو، سه اتاق عمل، آزمایشگاه، درمانگاه تخصصی کودکان، داخلی، جراحی عمومی و قلب خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشنویه اضافه کرد: این بیمارستان از ۶۴ تختخوابی به ۸۱ تختخوابی ارتقا یافته و با افتتاح آن شاخص‌های بهداشت و درمان در این شهرستان ارتقا خواهد یافت.

زرزا تصریح کرد: تخصیص دستگاه سی‌تی اسکن و رادیولوژی به ساختمان سی‌تی‌اسکن خیرساز نیز از دیگر وعده‌های معاونت درمان وزارت بهداشت در سفر به اشنویه بود.

وی، در خصوص پیشرفت فیزیکی ساختمان سی‌تی‌اسکن خیرساز این شهرستان هم گفت: این ساختمان با زیربنای ۴۶۲ مترمربع در دو طبقه احداث می‌شود و مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای احداث آن ۱۳ میلیارد ریال بوده که تمام این مبلغ از سوی خیّران تعهد شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.