بازدید فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران از مراکز درمانی ورامین

خبرگزاری مهر یکشنبه 01 فروردین 1400 - 11:46
ورامین- فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران به طور سرزده از مراکز درمانی ورامین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی صبح یکشنبه و همزمان با اولین روز بهار از مراکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین به صورت سرزده بازدید به عمل آورد.

بر اساس این گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه معاونین دانشگاه و مدیر و معاونین شبکه بهداشت و درمان ورامین از بیمارستان شهید مفتح، پایگاه اورژانس، مرکز خدمات جامع سلامت منتخب (کووید ۱۹) و پایگاه محله محور شهید مدنی بازدید کردند.

گفتنی است که طی این بازدیدها روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعین مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی من بازدید، از کادر درمان بیمارستان و مراکز بهداشتی به مناسبت عید نوروز و زحمات فداکارانه قشر زحمتکش پرستاران و عوامل مراکز درمانی تقدیر کرد.

گفتنی است برنامه بعدی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در ادامه سفر خود به جنوب شرق استان تهران بازدید از شبکه بهداشت و درمان قرچک و پیشوا خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.