ثبت بیش از ۲۰ هزار ماموریت در هفته گذشته برای اورژانس تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:16
رئیس مرکز اورژانس تهران از ثبت بیش از ۲۰ هزار ماموریت در هفته گذشته خبر داد.

ثبت بیش از ۲۰ هزار ماموریت در هفته گذشته برای اورژانس تهرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اورژانس استان تهران، محمد اسماعیل توکلی گفت: در هفته گذشته (۲۴ تا ۳۱ شهریور) در مجموع ۲۰ هزار و ۷۵۱ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۴ هزار و ۵۹۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۶ هزار و ۱۵۴ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: در هفته گذشته ۵۳ هزار و ۱۳۶ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد دو هزار و ۴۳۰ تماس‌های مزاحم با این مرکز بود.

محمداسماعیل توکلی گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳ هزار و ۱۴۲ مورد حوادث ترافیکی و ۱۷ هزار و ۶۰۹ مورد حوادث غیرترافیکی بود.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: هفته گذشته، اورژانس هوایی ۱۰ سورتی پرواز داشت که در پی آن ۱۲ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.