شلیک در ساختمان دادگاهی در آتلانتا

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:14
محقق منطقه‌ای دادگاه در دادگاهی در آتلانتا به خودش شلیک کرد.

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی فاکس فایو در گزارشی از یک شلیک اتفاقی در ساختمان دادگاهی در آتلانتا خبر داد.
لحظاتی هولناک در دادگاهی در فولتون کاونتی روی داد، زمانی که یک تیراندازی در آن جا رخ داد. محقق منطقه‌ای دادگاه در دادگاه به خودش شلیک کرد. تدابیر امنیتی در آن جا تشدید شده است. خبرنگار من در محل حضور دارد. از جزئیات بیشتر این حادثه برایمان بگویید.


این محقق در واقع به صورت اتفاقی به پای خودش شلیک کرد. می‌توانید تصور کنید شرایط چگونه بوده است زمانی که یک شلیک در داخل دادگاه روی داده است. بسیاری از افراد دچار وحشت شدند. این همان اتفاقی است که امروز روی داد. ما شاهد بودیم که آمبولانس حامل این فرد زخمی این جا را ترک کرد. منابع نزدیک به این تحقیق به من اعلام کردند این محقق در داخل دستشویی در طبقه چهارم ساختمان دادگاه به سوی خودش شلیک کرد. پلیس آتلانتا اعلام کرد در حال انجام دادن تحقیقاتی در ارتباط با این حادثه است. در روز ۱۱ مارس سال ۲۰۰۵ هم حادثه‌ای مشابه روی داد و زندانی برایان نیکولز به سوی یک قاضی، گزارشگر دادگاه و معاونش شلیک کرد و آن‌ها را کشت. با حادثه امروز برای بسیاری از افراد حادثه آن سال یادآوری شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.