روبیو از آغاز مذاکرات تخصصی ایران و آمریکا در سوئیس خبر داد

همشهری آنلاین پنج شنبه 04 تیر 1405 - 18:51
مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا در جریان سفر منطقه‌ای خود به خاورمیانه اعلام کرد که گفت‌وگوهای میان واشنگتن و تهران احتمالا هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا در فرودگاه شهر کویت اعلام کرد بر اساس اطلاعات موجود، مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا روزهای ۲۹ و ۳۰ ژوئن در سوئیس برگزار خواهد شد.

وی گفت این مذاکرات در چند کارگروه تخصصی تقسیم شده و هر گروه به‌صورت جداگانه موضوعات مختلف را بررسی خواهد کرد.

روبیو همچنین گفت کارشناسان حوزه انرژی هسته‌ای، تحریم‌ها و متخصصانی از چندین وزارتخانه آمریکا در ترکیب هیئت این کشور حضور خواهند داشت.

پیش از این نیز پاکستان اعلام کرده بود که گفت‌وگوها در ادامه هفته در قالب کارگروه‌های کوچک‌تر پیگیری می‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.