پیام تسلیت عراقچی به دولت و ملت ونزوئلا در پی وقوع زلزله

مشرق نیوز پنج شنبه 04 تیر 1405 - 18:56
وزیر خارجه کشورمان در پیامی درپی زلزله در ونزوئلا با ملت و دولت این کشور ابراز همدردی و همبستگی کرد.

به گزارش مشرق، سید عباس عراقچی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نوشت: از وقوع زمین‌لرزه در ونزوئلا عمیقاً متأثر و اندوهگین هستیم. صمیمانه‌ترین مراتب تسلیت خود را به دولت و ملت ونزوئلا، به‌ویژه خانواده‌های جان‌باختگان، ابراز می‌کنیم و برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع و کامل داریم.

در این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران در این شرایط دشوار در کنار مردم ونزوئلا ایستاده و آمادگی دارد هرگونه کمک و حمایت لازم را در اختیار آنان قرار دهد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.