رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم

عصر ایران پنج شنبه 04 تیر 1405 - 18:36
سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد: ما در هماهنگی مستمر با برادران خود درباره هرگونه دور جدید [از رویارویی] هستیم و در انجام وظیفه خود در برابر تشدید تنش و تجاوزات در هر میدانی به‌ ویژه غزه تردید نخواهیم کرد.

رهبر انصارالله با دعوت از کشورهای مشرف به دریای سرخ برای اتخاذ موضعی مشترک درباره فعالیت‌های رژیم صهیونیستی در این منطقه تاکید کرد که یمن در قبال هرگونه حضور و استقرار صهیونیست‌ها در سومالی‌لند دست روی دست نخواهد گذاشت.

به گزارش فارس؛ سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن طی سخنرانی به مناسبت عاشورای حسینی اظهار داشت که امت اسلامی در رویارویی با سردمداران کفر یعنی آمریکا و اسرائیل عزم و اراده خود را از ایمان، نور قرآن و امام حسین(ع) می‌گیرد فارغ از اینکه حجم فداکاری‌ها و هزینه‌ها چه اندازه باشد.

الحوثی افزود که اهداف شیطانی سردمداران کفر در آمریکا اسرائیل و  اقدامات آنها از جمله آنچه در حق مردم فلسطین و ملت‌های اسلامی انجام داده‌اند، نشان می‌دهد که آنان شرّی مطلق برای همه جوامع بشری هستند.

وی گفت که هیچ راه خلاصی از گروه شیطان جز با مقابله با طغیان آنها وجود ندارد؛ و مسئولیت امت، جهاد و امر به معروف و نهی از منکر است.

رهبر معنوی انقلاب یمن تصریح کرد: پیروزی بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان امت اسلامی را تبریک می‌گوییم؛ این پیروزی، برای تمام محور جهاد و مقاومت در یکی از مراحل مهم رویارویی، پیروزی‌ای مهم به شمار می‌آید.

سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد: ما در هماهنگی مستمر با برادران خود درباره هرگونه دور جدید [از رویارویی] هستیم و در انجام وظیفه خود در برابر تشدید تنش و تجاوزات در هر میدانی به‌ ویژه غزه تردید نخواهیم کرد.

وی گفت: ما با نهایت دقت و اهتمام تحولات اوضاع در خاک سومالی‌لند و اقداماتی را که دشمن اسرائیلی با هدف تسلط بر خلیج عدن، باب‌المندب و کنترل دریای سرخ انجام می‌دهد، زیر نظر داریم و از کشورهای مشرف به دریای سرخ می‌خواهیم موضعی مشترک درقبال فعالیت‌های دشمن داشته باشند، یمن در خصوص هرگونه تمرکز و استقرار اشغالگران صهیونیست در سومالی دست رو دست نخواهد گذاشت.

رهبر انصارالله در ادامه افزود: ما در هر زمانی برای هدف قرار دادن هرگونه فعالیت دشمن اسرائیلی در سومالی‌لند اقدام خواهیم کرد و خواهان حمایت از سومالی در برابر حملات اسرائیل هستیم می‌کنیم؛ اقدامی که نقض حاکمیت سومالی و خطری برای منطقه به شمار می‌آید.

سید عبدالملک گفت: ما ادامه تجاوز، اشغال و محاصره آمریکایی ـ سعودی را نخواهیم پذیرفت و در چارچوب مظلومیت خود، برای رهایی از آن با همه ابزارهای مشروع حرکت خواهیم کرد تا مردم ما از آزادی، استقلال و زندگی همراه با کرامت برخوردار شوند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.