رایزنی وزیران خارجه عربستان و آمریکا درباره روند مذاکرات تهران و واشنگتن

خبرآنلاین پنج شنبه 04 تیر 1405 - 18:46
وزیران خارجه عربستان سعودی و آمریکا در حاشیه نشست وزارتی شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا، آخرین تحولات منطقه از جمله روند مذاکرات میان واشنگتن و تهران، امنیت کشتیرانی در تنگه هرمز و وضعیت لبنان و غزه را بررسی کردند.

به گزارش خبرآنلاین، خبرگزاری واس گزارش داد که فیصل بن فرحان بن عبدالله، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، امروز در منامه با مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، این دیدار در حاشیه نشست وزارتی میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا برگزار شد.

دو طرف در جریان این دیدار، تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بررسی قرار دادند که در صدر آن، توافق آمریکا و ایران و میزان پیشرفت حاصل‌شده در مذاکرات میان دو کشور قرار داشت.

وزیران خارجه عربستان و آمریکا همچنین بر اهمیت حفظ آزادی کشتیرانی بین‌المللی در تنگه هرمز بدون اعمال محدودیت تأکید کردند.

در ادامه این گفت‌وگوها، آخرین تحولات مربوط به غزه و لبنان نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.