حزب‌الله: حمله پهپادی اسرائیل به خودروی غیرنظامیان در جنوب لبنان

خبرگزاری تسنیم جمعه 05 تیر 1405 - 00:22
حمله پهپادی اسرائیل به خودروی غیرنظامیان در جنوب لبنان 2 شهید و یک زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم حزب‌الله لبنان خبر از  حمله پهپادی اسرائیل به خودروی غیرنظامیان در جنوب لبنان داد که براثر این حمله وحشیانه  2 شهید و یک زخمی برجای مانده است.

 حزب‌الله لبنان در این زمینه اعلام کرد ارتش اسرائیل با این ادعا که این افراد تهدیدی برای نیروهای مستقر خود محسوب می‌شدند، در ساعت 14:40 به وقت محلی با استفاده از یک پهپاد مسلح، خودروی آنان را هدف حمله موشکی قرار داده است.

براین اساس  حمله یاد شده منجر به شهادت دو شهروند غیرنظامی شد که به‌طور مستقیم هدف قرار گرفتند و یک نفر دیگر هم درپی حمله وحشیانه صهیونیست‌ها زخمی شده است.

طبق اظهار رسمی حزب‌الله لبنان  این حمله برای سومین بار نقض آشکار توافق آتش‌بس از سوی اسرائیل به شمار می‌رود .

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.