هر پایگاه اسرائیلی در سومالی‌لند، هدف مشروع ماست

همشهری آنلاین پنج شنبه 04 تیر 1405 - 17:33
رهبر جنبش انصارالله یمن با هشدار نسبت به آنچه تلاش رژیم صهیونیستی برای گسترش نفوذ در دریای سرخ و خلیج عدن خواند، اعلام کرد هرگونه حضور یا استقرار اسرائیل در اقلیم سومالی‌لند با واکنش مواجه خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: «ما با دقت کامل تحولات اقلیم سومالی‌لند و تلاش‌های دشمن اسرائیلی برای سیطره بر خلیج عدن، باب‌المندب و دریای سرخ را رصد می‌کنیم.»

وی از کشورهای ساحلی دریای سرخ خواست موضعی مشترک در برابر فعالیت‌های رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند و نسبت به پیامدهای حضور این رژیم در منطقه هشدار داد.

رهبر انصارالله همچنین تأکید کرد: «در برابر هرگونه استقرار یا تمرکز نیروهای صهیونیستی در سومالی‌لند دست‌بسته نخواهیم ماند و هر زمان که لازم باشد، برای هدف قرار دادن فعالیت‌های دشمن در این اقلیم اقدام خواهیم کرد.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.