۲۲ مصدوم زمین لرزه سی سخت به بیمارستان های یاسوج منتقل شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 30 بهمن 1399 - 08:38
یاسوج- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد از انتقال ۲۲ مصدوم زمین لرزه شهر سی سخت به بیمارستان های یاسوج خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه تیم‌های اورژانس به محل وقوع زمین لرزه اعزام و تمام تیم‌ها نیز به حالت آماده باش درآمدند.

وحدت نژاد با اشاره به درمان سرپایی تعدادی از مصدومین، ابراز داشت: ۲۴ مصدوم با نیاز به مراقبت بیشتر تا اوایل بامداد به شهر یاسوج منتقل شدند.

وحدت نژاد تصریح کرد: همچنین یک مادر باردار نیز به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج منتقل شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.