سقوط هواپیما در جنوب عربستان

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:47
وزارت دفاع عربستان سعودی از سقوط یک جنگنده اف-۱۵ این کشور در جنوب غرب عربستان خبر داد.

به گزارش فارس، وزارت دفاع عربستان سعودی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد که یک جنگنده این کشور در استان «خمیش مشیط» در جنوب غرب عربستان سقوط کرده است.

براساس گزارش روزنامه «عکاظ»، وزارت دفاع عربستان سعودی اعلام کرد که این جنگنده از نوع اف-۱۵ بوده و تمام سرنشینان آن کشته شده‌اند.

وزارت دفاع عربستان سعودی در ادامه این بیانیه همچنین اضافه کرد کمیته تحقیقات، مأموریت خود را برای پی بردن به جزئیات و علل این حادثه آغاز کرده است.

در این بیانیه بدون اشاره به تعداد سرنشینان، آمده است که این جنگنده حین انجام یک مأموریت آموزشی سقوط کرده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.