نتانیاهو در بیمارستان: گرمازده شده ام!

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:43
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که عصر امروز راهی بیمارستان شده بود، در پیامی ویدیویی در بیمارستان گفت که حالش خوب بوده و گرما زده شده است.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر امروز و از بیمارستان تل هاشومر در تل‌‌آویو اعلام کرد که حالش خوب است.

عصر امروز بود که رسانه‌های اسرائیلی، از انتقال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بخش اورژانس مرکز پزشکی «شیبا» در منطقه «تل هاشومر» در نزدیکی تل‌آویو خبر داد. 

دفتر نتانیاهو تایید کرد که او عصر امروز شنبه (۱۵ ژوئیه) به این بیمارستان منتقل شده است. به گزارش «واللا»، نتانیاهو پس از این که برای مدت کوتاهی هوشیاری خود را در خانه‌اش از دست داد، به بخش اوراژانس این بیمارستان منتقل شد. 

نتانیاهو در پیام ویدیویی خود در بیمارستان گفت که دیروز را بدون کلاه و بدون آب زیر نور آفتاب سپری کرده بود.

وی افوزد که در حال حاضر حالش خوب بوده و از تلاش‌های کادر درمان بیمارستان تل هاشومر قدردانی کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این پیام ویدیویی گفت با توجه به موج گرما، زمان کمتری را زیر آفتاب سپری کرده و آب بیشتری بنوشید.

نتانیاهو در حالی امروز به بیمارستان منتقل شده که ساکنان سرزمین‌های اشغالی خود را برای برگزاری بیست و هشتمین هفته متوالی تظاهرات علیه وی آماده می‌کنند. 

 نتانیاهو با پیگیری روند تصویب اصلاحات قضایی، هم در داخل با اعتراضات گسترده روبروست و هم در بخش سیاست خارجی با انتقاد متحدان مهمی همچون ایالات متحده مواجه شده است. 

پس از آغاز تلاش‌های کابینه رژیم صهیونیستی برای اعمال تغییرات در ساختار قضایی، فلسطین اشغالی به‌ویژه شهرهای مهم آن از جمله تل‌آویو و حیفا هفته‌هاست شاهد تظاهرات پیوسته بوده‌ است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.