روبیو در نشست شورای همکاری: به دنبال توافق با ایران هستیم

پارسینه پنج شنبه 04 تیر 1405 - 12:56
نشست مشترک وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده آمریکا در منامه آغاز شد.

به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا، مارکو روبیو،‌ وزیر خارجه آمریکا در جریان نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا در منامه گفت: ما خواهان توافق با ایران هستیم، اما نه توافق به هر قیمتی.

وی در اظهاراتی مداخله‌جویان ادعا کرد: کنترل تنگه هرمز توسط هیچ کشوری را نمی‌پذیریم. همیشه برای صلحی پایدار و واقعی تلاش می‌کنیم که امنیت و رفاه آمریکا یا متحدانش را تضعیف نکند.

وزیر خارجه آمریکا افزود:‌ می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که هر تصمیمی در چارچوب توافق با ایران، منافع متحدان ما را در نظر می‌گیرد.

در حال تکمیل

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.