روبیو: هیچ عوارضی در تنگه هرمز اعمال نخواهد شد

فرارو چهارشنبه 03 تیر 1405 - 20:15
اسرائیل می‌داند که ما در مورد یادداشت تفاهم چه کاری انجام می‌دهیم و از خطوط قرمز تعیین شده توسط رئیس جمهور ترامپ آگاه است.

فرارو- وزیر خارجه آمریکا در کویت طی اظهاراتی گفت: اسرائیل در لبنان است چون حزب‌الله آن را با موشک هدف قرار می‌دهد.

به گزارش فرارو، وی افزود: ما امروز مسیر دومی داریم که مذاکرات بین دولت لبنان و اسرائیل است و امیدواریم که موفق شود.

ما به دولت لبنان کمک خواهیم کرد تا کنترل خود را بر تمام قلمرو خود بدون هیچ گونه دخالت خارجی گسترش دهد.

رئیس جمهور ترامپ گفت که انتظار دارد ایران به مذاکرات متعهد شود و توافق روشن و خوب باشد.

کمیته فنی در تاریخ ۲۹ این ماه برای از سرگیری مذاکرات با ایران به سوئیس باز خواهد گشت.

اسرائیل می‌داند که ما در مورد یادداشت تفاهم چه کاری انجام می‌دهیم و از خطوط قرمز تعیین شده توسط رئیس جمهور ترامپ آگاه است.

ما هیچ اقدامی که امنیت متحدان دیرینه‌مان در منطقه را تضعیف کند، انجام نخواهیم داد.

وقتی می‌گوییم تنگه‌ها را باز کنید، منظورمان باز کردن آزادانه تنگه‌ها است. این‌ها مسیرهای آبی بین‌المللی هستند.

هیچ کشوری در جهان از دریافت عوارض در تنگه‌ها حمایت نخواهد کرد. این اتفاق نخواهد افتاد. ترامپ این موضوع را روشن کرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.