روبیو: اعراب را در جریان مذاکرات با ایران قرار می‌دهیم

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 03 تیر 1405 - 21:08
وزیر خارجه دولت تروریستی آمریکا گفت: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را در جریان مذاکرات با ایران قرار خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مارکو روبیو، وزیر خارجه دولت تروریستی آمریکا امروز چهارشنبه گفته که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را در جریان مذاکرات با ایران قرار خواهد داد. 

او گفت: روابط مستحکمی با کشورهای عرب خلیج فارس داریم و از حمایت آنها سپاسگزاریم . آنها را در جریان همه موارد مربوط به مذاکرات با یران قرار می‌دهیم.

وی اضافه کرد: می‌خواهیم کشتیرانی آزاد از طریق تنگه هرمز از سرگرفته شود و همه کشورهای جهان از ما در این امر حمایت می‌کنند. هیچ عوارضی در تنگه هرمز اعمال نخواهد شد.

روبیو همچنین ادامه داد: ترامپ می‌خواهد ایران به تفاهم‌نامه پایبند باشد، در غیر این صورت او گزینه‌های زیادی از جمله اعمال مجدد تحریم‌ها دارد.




انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.