حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان

عصر ایران چهارشنبه 03 تیر 1405 - 20:21
وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم اشغالگر در این حملات پهپادی خود، دو نفر از لبنانی‌ها را به شهادت رساند.

در اثر حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودروی در حال حرکت در جنوب لبنان، دو نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا به نقل از النشره، رژیم اشغالگر بار دیگر آتش بس لبنان را نقض کرده و یک خودروی در حال حرکت را در منطقه کفررمان در جنوب این کشور هدف حمله پهپادی قرار داد.

رژیم صهیونیستی امروز همچنین یک خودروی دیگر را در منطقه حی الدیر در جنوب لبنان هدف قرار داده است. 

وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم اشغالگر در این حملات پهپادی خود، دو نفر از لبنانی‌ها را به شهادت رساند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.