انتقاد بقایی از سخنان ضد و نقیض آمریکایی‌ها درباره تفاهم‌‌نامه

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 03 تیر 1405 - 23:53
سخنگوی وزارت خارجه گفته اظهارات ضد و نقیض آمریکایی‌ها کمکی به کاهش بدگمانی ایرانی‌ها نخواهد کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در شبکه ایکس در رابطه با موضع‌گیری‌ها و لفاظی‌های متناقض مقام‌های آمریکایی راجع به محتوای یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی نوشت:هیات حاکمه آمریکا هیچ‌گاه در رفتارش نسبت به ملت ایران صداقت نشان نداده است.
 
 وی اضافه کرد: «ایران در عین اینکه برای این بدگمانی منطق داشت، با حسن نیت وارد روند دیپلماتیک شد و یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی را امضاء کرد. ایرانیان می‌دانند کینه‌توزی دشمن، با امضای یک تفاهم پایان نمی‌یابد و هر گامی را با هوشیاری و درنظر داشتن تجربه‌های 5 دهه گذشته به‌ویژه تحولات یک سال و نیم اخیر برخواهد داشت.

 

انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.