حزب‌الله: حمله به غیرنظامیان در کفررمان نقض آشکار آتش‌بس است

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 04 تیر 1405 - 00:59
حزب‌الله حمله پهپادی به یک خودرو و شهادت دو غیرنظامی در جنوب لبنان را نقض فاحش آتش‌بس از سوی اسرائیل خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به حمله پهپادی روز چهارشنبه به یک خودرو در منطقه النبطیه، گفت: برای دومین بار در کمتر از 48 ساعت، ارتش اسرائیل به‌طور عمدی شهروندان لبنانی را که برای سرکشی به محل سکونت خود در منطقه دوحه کفررمان حضور یافته بودند، هدف قرار داد و مدعی شد که این افراد تهدیدی برای نیروهای اشغالگر اسرائیلی محسوب می‌شدند.

به گفته حزب‌الله، در نتیجه این حمله که ساعت 16:30 با شلیک موشک از یک پهپاد اسرائیلی انجام شد، دو شهروند غیرنظامی که به‌طور مستقیم هدف قرار گرفته بودند، به شهادت رسیدند.

مقاومت اسلامی بار دیگر تأکید کرد که اقدام اسرائیل نقض آشکار توافق آتش‌بس به شمار می‌رود؛ توافقی که مقاومت تاکنون به آن پایبند بوده است. حزب‌الله همچنین اعلام کرد که این‌گونه نقض‌ها و تجاوزات را به‌دقت زیر نظر دارد و تمامی موارد را رصد و ثبت می‌کند.

انتهای پیام

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.