به گزارش خبرآنلاین از تسنیم، در پی ارسال پیامک برای برخی افراد تحت عنوان پذیرش بدون کنکور و با پرداخت هزینه در رشته پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی این موضوع را تکذیب و طی اطلاعیهای اعلام کرد: پذیرش تمامی دانشجویان رایگان و شهریهپرداز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صرفاً از طریق کنکور سراسری و معرفی سازمان سنجش آموزش کشور انجام میشود.
به اطلاع تمامی متقاضیان تحصیل در این دانشگاه میرساند که پذیرش دانشجویان آموزش رایگان و دانشجویان شهریهپرداز در این دانشگاه صرفاً از طریق کنکور سراسری و اعلام اسامی پذیرفتهشدگان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور صورت میگیرد؛ از این رو مطرح شدن عناوینی برای پذیرش نظیر ظرفیت خالی یا فروش صندلی، ثبت نام در پردیس دانشگاه و ... صرفا از سوی افراد سودجو صورت میگیرد و قویاً تکذیب میشود.
۴۷۲۳۶











