گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و ایتالیا

فرارو پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 00:45
در این تماس، وزرای امور خارجه ایران و ایتالیا با اشاره به اهمیت حفظ ثبات و امنیت منطقه، بر بهره‌گیری از فرصت ایجادشده در چارچوب این یادداشت تفاهم برای تحکیم صلح و تقویت همکاری میان کشورهای منطقه تأکید کردند.

«سیدعباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «آنتونیو تاجانی» وزیر خارجه ایتالیا عصر امروز (چهارشنبه) در تماس تلفنی در خصوص مفاد یادداشت تفاهم اسلام آباد گفت وگو و تبادل نظر کردند.

 در این تماس، وزرای امور خارجه ایران و ایتالیا با اشاره به اهمیت حفظ ثبات و امنیت منطقه، بر بهره‌گیری از فرصت ایجادشده در چارچوب این یادداشت تفاهم برای تحکیم صلح و تقویت همکاری میان کشورهای منطقه تأکید کردند.

طرفین همچنین درباره پیگیری برخی موضوعات مرتبط با روابط دوجانبه توافق کردند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.