سقوط بالگرد ارتش پاکستان؛ تمام سرنشینان کشته شدند

فرارو پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 13:53
ارتش پاکستان اعلام کرد: یک بالگرد MI-17 ارتش دیروز به دلیل نقص فنی در کشمیر تحت کنترل پاکستان سقوط کرد و تمام سرنشینان آن کشته شدند.

فرارو- ارتش پاکستان اعلام کرد که یک بالگرد MI-17 ارتش دیروز به دلیل نقص فنی در کشمیر تحت کنترل پاکستان سقوط کرد و تمام سرنشینان آن کشته شدند.

به گزارش فرارو به نقل از آسوشیتدپرس، تعداد کشته‌شدگان این سانحه، دستکم ۲۲ نفر اعلام شده است.

این سانحه در نزدیکی مظفرآباد، مرکز منطقه و در جریان اعتراض و اعتصابی رخ داد که از سوی «کمیته مشترک اقدام مردمی»-- ائتلافی که اخیرا ممنوع اعلام شده-- برگزار شده بود. ارتش پاکستان ارتباطی بین این اعتراضات و سقوط بالگرد مطرح نکرده است.

به گفته شاهدان، این بالگرد بلافاصله پس از برخاستن سقوط کرد و قربانیان حادثه به بیمارستانی نزدیک منتقل شدند. 

ساکنان مظفرآباد گفتند که این بالگرد حامل تعداد نامشخصی از نیروهای شبه‌نظامی «رینجرز» بوده که دولت برای انجام مأموریت‌های امنیتی در منطقه مستقر کرده. منطقه‌ای که از آخر هفته گذشته و پس از حمله اعضای یک گروه غیرقانونی به پلیس و نیروهای امنیتی و کشته شدن چهار نیرو، تنش‌ها در آن بالا گرفته است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.