عراقچی هشدار داد: اگر امان می‌خواهید، منطقه را ترک کنید

خبرآنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 07:15
وزیر خارجه ایران در واکنش به نقض آتش‌بس از سوی آمریکا که با پاسخ قاطع ایران مواجه شد، به واشنگتن هشدار داد که اگر می‌خواهد در امان باشد، منطقه را ترک کند.

به گزارش خبرآنلاین، سیدعباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان در شبکه ایکس نوشت: 

با وجود شکست در میدان نبرد، ایالات متحده یک بار دیگر تصمیم گرفت عزم ما را آزمایش کند.

نیروهای مسلح قدرتمند ما هیچ حمله یا تهدیدی را بی پاسخ نمی گذارند.

اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید.

تاریخ خلیج فارس در مورد سرنوشت شوم بیگانگان متجاوز داستان‌های زیادی دارد.

هرمز در آب‌های بین‌المللی قرار ندارد، بلکه میان ایران و عمان مشترک است و هزاران مایل از سواحل ایالات متحده فاصله دارد. مرزهای دریایی کاملاً روشن و بدون ابهام هستند.

عراقچی هشدار داد: اگر امان می‌خواهید، منطقه را ترک کنید

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.