انفجارهای شدید در اردن، بحرین و کویت در پی حملات ایران

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 05:25
در پی پاسخ موشکی و پهپادی ایران به تجاوز امروز آمریکا، پایگاه‌های این کشور در اردن، بحرین و کویت هدف قرار گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی تجاوز جنایتکارانه آمریکا و نقض فاحش آتش‌بس، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حملات پهپادی و موشکی پایگاه‌های ارتش تروریستی آمریکا در اردن، بحرین و کویت را هدف قرار دادند.

در این راستا منابع عربی از شنیده شدن صدای چندین انفجار شدید در بحرین در پی حمله موشکی ایران خبر دادند به طوریکه تا لحظه تنظیم این خبر منابع محلی از شنیده شدن صدای 16 انفجار خبر می‌دهند.

پایگاه‌های آمریکا در کویت نیز هدف حملات قرار گرفته و آژیرهای هشدار به صدا در آمده است. منابع غیر رسمی می‌گویند پایگاه نظامیان تروریست آمریکایی در منطقه «الجهراء» در کویت هدف حمله قرار گرفته است.

اما در اردن نیز پایگاه آمریکایی الازرق در شرق این کشور هدف حملات ایران قرار گرفت و آژیرهای هشدار به صدا در آمده و سامانه‌های پدافندی مستقر در پایگاه برای مقابله با موشک‌های ایرانی شلیک شدند.

انتهای پیام

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.