به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام ارشد آمریکایی به آکسیوس گفت: موج دوم حملات به ایران در حال انجام است. او ادعا کرد در این دور نیز سامانههای پدافندی و رادار مورد هدف قرار خواهند گرفت..
ادعای این مقام آمریکایی در خصوص هدف قرار دادن تأسیسات پدافندی در حالی است که ارتش تروریستی آمریکا ساعتی پیش در حمله به سیریک، 2 مخزن آب را هدف قرار داد که منجر به قطع آب منطقه شد.
در این میان برخی منابع غیررسمی مدعی شدهاند که تجاوزات اخیر به بندر جاسک از خاک بحرین انجام شده است.
در حال تکمیل..